8 Φεβ 2011

Ελιγμοί κυβέρνησης – κατασκευαστών υπο την πίεση του κινήματος για τα διόδια

Μεἰωσι; Γιατί ὄχι κατάργησι; Τόσος ἀγῶνας γιά τό τίποτα;


Ανοιχτές στη μείωση των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα εμφανίστηκαν οι εκπρόσωποι των κοινοπραξιών που κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους αυτοκινητοδρόμους παραχώρησης.
Δεν θέλησαν ωστόσο να δεσμευτούν για το ποσοστό 50% που έχει ανακοινώσει ήδη ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης.

«Είναι θέμα της συνολικής διαπραγμάτευσης» τόνισαν.
Παράλληλα, χρησιμοποίησαν σκληρή γλώσσα για όσους δεν πληρώνουν διόδια, καλώντας την Πολιτεία να φέρει σχετική ρύθμιση στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Στο πλαίσιο των συζητήσεων που γίνονται για τη μείωση των διοδίων ένα από τα βασικά θέματα είναι η παράταση του χρόνου της εκμετάλλευσης – παραχώρησης.
Σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν το μεσημέρι εμφανίστηκαν ικανοποιημένοι από τη διαδικασία των απαλλοτριώσεων που έχει προχωρήσει με πολύ καλύτερους ρυθμούς το τελευταίο χρονικό διάστημα, ενώ υπογράμμισαν ότι και οι πέντε δεν έχουν κέρδη μέχρι στιγμής από τα έργα και ότι τα ποσά που εισπράττουν από τα διόδια είναι πολύ μικρά σε σχέση με τα χρήματα που έχουν επενδυθεί.
Ανέφεραν επίσης ότι οι τράπεζες έχουν «παγώσει» τη χρηματοδότηση σε ορισμένες από τις κοινοπραξίες, ενώ οι ροές των αυτοκινήτων λόγω της οικονομικής κρίσης είναι πολύ περιορισμένες.
«Είναι ένα γεγονός που δεν είχαμε προβλέψει καν» είπαν και πρόσθεσαν ότι όλα αυτά θα πρέπει να ληφθούν υπόψη στη διαπραγμάτευση που γίνεται με το Δημόσιο.
Σκληρή γλώσσα για όσους δεν πληρώνουν διόδια χρησιμοποίησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Ο κ. Πεταλωτής υποστήριξε ότι το «δεν πληρώνω» δεν είναι κίνημα, αλλά «τζαμπατζήδες» και σημείωσε ότι «αντίσταση και μαγκιά, όταν αυτά που δεν πληρώνει κάποιος τα πληρώνει πολλαπλάσια ο διπλανός του, δεν γίνεται».
Επισήμανε, δε, ότι η κυβέρνηση επαναδιαπραγματεύεται τις συμβάσεις, που υπέγραψε για τα διόδια η ΝΔ το 2007, ώστε να μειωθούν σε πολύ σημαντικό βαθμό.

ἀπό antinews


Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...